webgoz

webgoz

webgoz

webgoz

جوک های جدید

مریض :
خانم دکتر دارم از درد میمیرم منو بکش راحت بشم
دکتر :

من خودم کارم رو خوب بلدم نیاز به تذکر شما نیست




ملت واسه تجدید خاطره آلبوم عکساشونونگا میکنن
ما هم کافیه زیر تختمونو تمیز کنیم !!!




بحث سر خریدن گوشی بود ...
.
یکی از دوستان گفت: اگه میخوای گوشیلمسی بخری،تاچ بخر ... :|
من :|
ساسی مانکن :| :|
گوشیِ چینیه رفیقم :|
ضربه گیرِ گوشیِ پسر عمه م :| :|
شارژرِ گوشی حمیدمون ( شما نمی شناسیدش :| )همسایمونه :(((
دکمه ی ریجکتِ گوشیِ خودم :| :|
تاچ و لمسی هر دو رو به همدیگه:|||||||||||||| ­||||
همین منه امین :|
اپل 5 بابام :|



خیلی بدم میاد موقعی که بابام میگه من هم سن تو بودم این کارو میکردم اون کارو میکردم!!!!!!
خب پدر من تو اون موقع زن داشتی،حالا هم واسه من زن بگیر قول میدم خیلی بهتر از تو اون کارها رو انجام بدم



هیچ چیز اعصاب خوردکن تر از این نیست که یکی بیاد تو اطاقت ببینه داری عطر میزنی بگه به منم عطر و از اون بد تر اینکه بیاد از رول زیر بغلت استفاده کنه



چند روز پیش رفته بودم یکی از سایتای موسیقی، شاید باورتون نشه، ساسی مانکن جز ده خواننده ی برتر بود!!



[[[mehdi]]]
ترجیح ﻣﯿﺪﻫﻢ ﺩﺭ 4jok ﺑﻤﺎﻧﻢ ﻭ ﺑﻪ ﻃﺒﯿﻌﺖﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ
ﺗﺎ ﺩﺭ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺑﺎﺷﻢ ﻭ ﺑﻪ 4jok ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ!!!:|



اقا دیروز پرادمو بردم تعمیر . اره داداش من بچه پول دارم. خوب بعد چنتا شون گفتن ما دست به ماشین های مدل بالا و گرون نمیزنیم . تا اخر یکیشون راضی شد بعد که داشت تعمیر می کرد گفت قطعه می خواد . قطعش هم ایران گیر نمیا باید سفارش بدی یا از دبی بیارن. یا از کره. هیچی دیگه سفارش دادم از کره بفرستن برام ای خدا ماشین گرون داشتن هم دردسر داره ها.o:O

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد